Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Vandaag weer eens lekker in mijn "mancave" oude opnames afluisteren, wat bandjes op de Revox en wat "SeeDee Errutjus" in de mp3 speler, weer lekker terug zwijmelen naar de tijd dat ik nog al mijn eigen haar en tanden had en wilde plannen voor de toekomst maakte. Op een CD-R vond ik deze opname terug, Radio Caroline zat net 1 dag in haar "illegaliteit" en het was meteen unieke radio. Die dag was er een jacht dat vlak bij de MV Mi Amigo lag in de problemen gekomen en de bemanning van The Old Lady was behulpzaam om de opvarenden van het jacht te helpen. Tony Allan was "live-on-the-air" maar besloot om aan dek mee te gaan helpen en gaf het programma over aan Peter Haze, en dan hoor je meteen dat Peter het qua DJ-zijn, het moet afleggen tegen Tony. Luister lekker mee...Digitale kopie (2004 de buren" - CD-R "Caroline seventies disc-2 track-14"Radio Caroline - 1 September 1974 - 2057h-2230h - Paar minuten Tony Allan en dan Peter Hazehttps://pixeldrain.com/u/y8Twth6fFijne ZaterdagHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.