Geplaatst 24 juli24 jul Populair bericht Het had zo mooi kunnen zijn in 1979, Radio Mi Amigo vanaf de "MV Magdalena" op 272 meter, maar door mismanagement heeft het maar twee en een halve maand geduurd en toen werd het zendschip al weer snel gereduceerd tot conservenblikjes.. Toch genoten we, we dat zijn de zeezenderfreaks, van 3 zeezenders, Caroline, Mi Amigo en DelMare. Ik woonde in die tijd, 1979, nog bij mijn ouders en die snapten totaal niets van mijn "radiohobby", als ik weer eens met een tas vol nieuwe Shamrock geluidsbanden aan kwam zetten was vaak de reactie van mijn ouders ( In Geldrops dialect) "Wah moette dur tog allemol mih jongen...". Nou, dan legde ik dat allemaal uit, leuke radio opnames, bewaren voor later etc etc... maar echt begrijpen??? Nee, dat deden ze niet.Had deze net als achtergrond op mijn PC, Johan Vermeer en Ben van Praag... luister lekker mee.Digitale kopie "De buren 2006" - bij mij CD-R "Mi Amigo disc-24 track-14"Mi Amigo - 26 Juli 1979 - 1800-1900 uur Johan Vermeer 1900-2000 uur Ben van Praag Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren GroetjesHenk Kruize
Geplaatst 24 juli24 jul Leuke opname, dankjewel Henk.Ja de zomer van 1979 was m.b.t. de zeezenders een hele mooie. En het mismanagement bij Mi Amigo 272 was inderdaad heel erg jammer. Want het station had wel degelijk een aantal goede pluspunten. Maar mede door het mismanagement - en de moeilijkere omstandigheden na 31-8-1974 - was het na de zomer (bij Caroline iets later) alweer snel over en dat vond ik toen (en nog steeds) heel jammer.Groet,Wim
Geplaatst 24 juli24 jul eerlijk gezegd vond ik het nieuwe Mi Amigo een slap aftreksel van het oude station
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.