Geplaatst Vrijdag om 15:42 4 d. Populair bericht Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst Zaterdag om 05:53 3 d. Het blijven leuke citaten... "ene Jan de Boer die thans in Hilversum liedjes aan elkaar praat..." Jan de Hoop a.k.a. Frank van der Mast zullen ze bedoelen... en er komt altijd een glimlach op mijn gezicht als ik de naam van de schipper lees... "Van Lul"... Frank van der Mast omschreef die schipper en zijn zoon altijd als "Schipper Van Lul en zijn zoon, de jongeheer van Lul"... Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Leuk artikel, bedankt.Henk Kruize
Geplaatst Zaterdag om 09:14 3 d. Het blijft leuk dit soort zaken weer eens onder ogen te krijgen. Jammer dat er geen datum en bron is vermeld. Je ziet wel dat het vanaf 1975 steeds moeilijker werd de zender in de lucht te houden en dat Mi Amigo geleidelijk aan werd afgeknepen. Ik vraag me wel eens af hoe lang er nog mensen in leven zijn die hier interesse in hebben.Groet,Andries
Geplaatst Zaterdag om 09:17 3 d. Populair bericht 1 minuut geleden zei Andries 2:Ik vraag me wel eens af hoe lang er nog mensen in leven zijn die hier interesse in hebben.De jeugd interesseert het geen snars, dus doen wij het maar... net als de Caroline jingle "Keeping the dream alive"...Henk
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.