Geplaatst 23 uur geleden23 u. Populair bericht Vandaag precies 53 jaar geleden... De Top 50 met Ferry Maat en de start van de Tony Berk show. In het jaar 1973 werd ik 18 jaar en op mijn verjaardag liet ik mijn moeder weten dat ik vanaf nu "volwassen" was, waarop mijn moeder liet weten, "Henk, jongen, ik denk niet dat jij ooit volwassen wordt..".. Tja, ik ben nu 71 en ik moet toegeven... mijn moeder had gelijk Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren . Ik ben nog altijd dat ventje in T-shirt en jeans dat keihard naar Led Zeppelin, Deep Purple, Stones etc zit te luisteren en die nog een echte analoog dinosaurus is, met vinylplaten, geluidsbanden, Revox tapedecks, en Compact-Cassette's.... Och, ik voel me er prima bij, en dat is het belangrijkste!Dus, luister lekker naar Ferry en zijn Top 50 en een de start van de Tony Berk "show"... Sweet memoriesDigitale kopie "de buren" in 2004 - CD-R "RNI disc-11 track-14"RNI - 18 Augustus 1973 - 1346uur-1507 uur (met wat edits) - Top 50 Ferry Maat - Start Tony Berk Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren GroetjesHenk KruizeMooi he, die oude auto's..... zo maken ze nu niet meer... allemaal eenheidsworst! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Henk-Anna Loog,Wat staat er allemaal op jouw T-Shirt: SUN STUDIOIn afwachting,HA 4 uur geleden4 u. bewerkt door Hotel Amigo
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur 13 minuten geleden zei Hotel Amigo:SUN STUDIOKlopt,Het logo van "Sun Records", het legendarische label van Sam Phillips .GroetHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.