Geplaatst 1 uur geleden1 u. Hallo na de aanschaf van de single pirate radio souvenir EP nummer 495kwam ik na het afluisteren deze jingle tegen aangezien de single erg kraakt zou ik een betere versie tegemoet zien komengroet johan Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 23 minuten geleden zei johan1:aangezien de single erg kraaktzou ik een betere versie tegemoet zien komenBij deze Johan Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Staan op het B-kantje van de single "Atlantis"-Spoetniks Passe-Partout P178GroetHenk kruizePS Ik heb een kraakrvije versie van "Pirate Radio Souvenir EP" (nr.155) als je wilt kan ik die voor je digitaliseren. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 13 minuten geleden13 min. Auteur bedankt henk,PS Ik heb een kraakrvije versie van "Pirate Radio Souvenir EP" (nr.155) als je wilt kan ik die voor je digitaliseren.graag henk voor de pirate souvenirjohan 8 minuten geleden8 min. bewerkt door johan1
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.