Geplaatst 1 uur geleden1 u. Heel kort stukje maar heb hier een testband van deze radio .. Opgenomen met zeer hoge snelheid op AGFA band met roze coating.. Dank Jullie wel :-) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 4 minuten geleden zei PowerMusic:Volgens mij is dit Felix Meurders.Volgens mij ook. 208 op volle kracht-Radio Luxemburg
Geplaatst 52 minuten geleden52 min. 37 minuten geleden zei thijs5326:Volgens mij ook. 208 op volle kracht-Radio Luxemburgik weet niet of dit radio Luxemburg is vol.gens mij werkte Felix in 1972 al voor Hilversum 3.
Geplaatst 49 minuten geleden49 min. 2 minuten geleden zei PowerMusic:ik weet niet of dit radio Luxemburg is vol.gens mij werkte Felix in 1972 al voor Hilversum 3.En ook voor Radio Luxemburg.
Geplaatst 28 minuten geleden28 min. 14 minuten geleden zei thijs5326:En ook voor Radio Luxemburg.Dit komt uit wikipedia: In 1968 won hij het Bronshoes-festival, een wedstrijd voor diskjockeys en kreeg naar aanleiding daarvan de kans bij Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren te werken, wat hij tot maart 1971 deed. ik vermoed dat het fragment uit een Nos programma van 18 00 tot 19 uur komt
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.