Geplaatst 3 uur geleden3 u. In September en Oktober 1979 probeerde zendertechnicus Johan Rood als enigste presentator Radio DelMare in de lucht te houden. Ik deel met jullie twee opnames van Johan Rood aan boord van de "Martina. Ik weet trouwens niet precies of datums en tijd wel kloppen, maar dat lees ik hier later wel. Veel luisterplezier.Digitale bron CD-R "DelMare 70 disc-9 track 15 en 16"Radio DelMare - 23 September 1979 - 2300-0037 uur - Johan Rood Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Radio DelMare - 24 September 1979 - 0012-0200 uur - Johan Rood. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dank je wel Henk. Leuke en bijzondere opname van een voor Delmare heel goeie geluidskwaliteit.Ben benieuwd waar dit is opgenomen.Bijzonder stukje zeezender geschiedenis ook, Johan zo goed als alleen op het zendschip Martina.Groet,Wim
Geplaatst 46 minuten geleden46 min. Auteur 19 minuten geleden zei MediaPages:Ben benieuwd waar dit is opgenomen.Ik heb deze opnames ooit in 1981 van een zeezenderfan uit Tilburg gekregen, ik ben in de loop van de jaren zijn naam vergeten en heb ook zijn correspondentie niet meer, weet alleen dat dat ie politieagent (!) was. Ik weet echter niet of hij ze zelf opgenomen had... ze stonden op een Shamrockbandje dat ik toen van hem kreeg en dat ie met een Akai 4000 deckje had opgenomen, het was zo'n pikzwart Shamrockbandje met glimmende back, dat ik jaren geleden ooit heb "gebakken" omdat ie na 3 minuten al piepte of het een lieve lust was, daarna op een Maxell band gezet en later in het nieuwe millennium gedigitaliseerd.Tja, Radio DelMare, weet je Wim, ik zie die als "echte piraten" want Mi Amigo en Caroline waren er alleen maar om florijnen te verdienen.Fijne MaandagGroetHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.