Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Beste radioverzamelaars,Ik ben al een tijd op zoek naar de radio-opname (het liefst deel 1) van het Veronica-programma Het Zwarte Gat, uitgezonden op 17 mei Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren het eerste deel van deze specifieke uitzending zit een interview met de Belgische Atlantis-deskundige professor Renaat Hanssens (in het Beeld & Geluid-archief abusievelijk gespeld met één s als 'Hansens'). Het fragment is afgewisseld met een sessie van therapeut Pieter Langendijk.Heeft iemand deze uitzending toevallig in zijn digitale archief/cassettecollectie en zou diegene deze met mij willen delen De audiokwaliteit is niet belangrijk, ik zou het fragment dolgraag weer eens terughoren.Alvast heel hartelijk dank voor de moeite!Ik heb volgens mij het 2e audio frag met, want het begint met:"vorige week hadden we het over de 2 boeken van Plato.....)".Ik ben niet altijd online, maar op donderdag middag altijd.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.