Geplaatst 5 uur geleden5 u. Een naambordje en een straat, dat moet triggeren toch?Helaas is er niets meer te zien van wat er ooit geweest is daar.Wie weet het?Theo Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 43 minuten geleden43 min. Ik moest er voor googlen, heb gezien dat Harpel een buurtschap in de buurt van Vlagtwedde is, maar het internet geeft niet veel meer prijs dan diverse verhalen over boeren en akkerbouw.Heeft er een mast voor ontvangst of voor militairen gestaan?Nee, ik weet het niet.Rink
Geplaatst 40 minuten geleden40 min. De Nolan zender betonrock op de kortegolf meende ik, helaas is Ronnie niet meer onderons....
Geplaatst 19 minuten geleden19 min. Auteur Middengolf, en was toch wel 1 van de grootsten toen die tijd.Heel veel bekende DJ hebben programma's gemaakt bij de Nolan.Hij zat met 1 kW carrier zender.Betonrock is zo een beetje door Jacob, wat zijn echte naam was, uitgevonden.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.