Geplaatst 39 minuten geleden39 min. Het was de eerste uitzenddag op 319 meter van Radio Mi Amigo en dat was op 1 December 1977, deze frequentie bleef in gebruik tot en met 20 Oktober 1978 toen het voor Radio Mi Amigo vanaf de MV Mi Amigo gedaan was. In Geldrop had ik een goede ontvangst en er werden vele geluidsbandjes gevuld met Mi Amigo opnames, maar ook op cassette. In 1974 kreeg ik van een oom een afgedankte Philips cassetterecorder, een Philips N2205, zie foto, boven op mijn zelfbouw buizen mengpaneel, en daarmee vulde ik al snel vele Sony, Philips (In de Philips personeelswinkel waren ze heel goedkoop) Vendomatic (van V&D) cassettes en vele andere supergoedkope fantasiemerken cassettes zoals "Lemel", "Las Vegas", je weet wel, die van "Tien voor een tienje" en die boven verwachting nu in 2026 nog prima spelen.. etc. In Januari 1977 had ik net een nieuw cassettedeck gekocht, een Akai CS-707D, en die had een hele goede opname kwaliteit op Ferro bandjes... dus toen groeide ook de voorraad cassettes met zeezender opnames.Uit die periode de volgende opnames die ik net in het Technics M65 cassettedeck (uit 1979 en still going strong...) heb beluisterd (op Agfa C60 bandjes) en die ook gedigitaliseerd zijn..Radio Mi Amigo - 1 December 1977 - 1600-1700 uur- Stuurboord - Herman de Graaf Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Radio Mi Amigo - 1 December 1977 - 1700-1800 uur - Stuurboord - Ferry Eden Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne ZaterdagHenk Kruize Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.