Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.478 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 609 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 699 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 20 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 797 weergaven
-
-
Dinsdag 29.12.20 tot en met donderdag 31.12.20 zond Extra Gold de ''Motown Story'' met Smokey Robinson uit. Helaas op 31.12.20 was ik hiervoor 45 min. te laat. Meteen de vraag heeft iemand van jullie misschien het volledige 3e deel van die story? Alvast vooraf bedankt, het zou mij erg plezieren. Pierre Addicted To Music
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Zondagmiddag 4 september tussen 15.00 en 17.00 uur stond Radio Extra Gold in het teken van de opening van het 192 Museum in Nijkerk. Jaap Jansen sprak met ‘de vader der deejays’ Willem van Kooten, de populairste disc-jockey uit de jaren ’70 Lex Harding, de eerste vrouwelijke dj Tineke de Nooij (al 56 jaar op de radio), de benjamin van Veronica Bart van Leeuwen en de technici Juul Geleick en Ad Bouman. Ook kwamen Ferry Maat (Radio Noordzee Internationaal), George Baker, Piet Veerman en de conservator van het museum Jaap Schut aan het woord. Het eerste uur: [verborgen inhoud] Het tweede uur: [verborgen inhoud] HET EERSTE UUR ver…
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Top 40 (2017.11.04) [verborgen inhoud] Tipparade (2017.11.04) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 566 weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 558 weergaven
-
-
Las dat Extra Gold ook een aantal extra zeezender gerelateerde programma's heeft in de avond in de maand augustus, veelal herhalingen. Kan iemand die hier ook posten aub? Thnx!
-
- 0 antwoorden
- 764 weergaven
-
-
Hello, Maybe Peter is a bit busy, could we have later the shows from 1970 ? Bedankt
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server EXTRAGOLD NL 11-12 OP 8 MEI 2010 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 878 weergaven
- 1 follower
-
-
Nee geen podcast hier... Ik ben juist op zoek naar dit uur. De stream hield ermee op na 15 minuten en dit uur zit nou net niet in de herhaling 's nachts. Dus wie zou zo vriendelijk willen zijn... groeten, Jan.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
ExtraGold_20181202_1200-1900-Bert van der Laan-Cashbox Top 100 (09121972). [verborgen inhoud] Link werkt tot 11-dec.-2018. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
ExtraGold_20181103_1200-2000 (zaterdag). [verborgen inhoud] Link werkt tot 15-nov.-2018. Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Fab 4 Cast over The Beatles (Podcast AVRO/TROS) - Deel 00 tot en met 40 (er zijn meer dan 100 delen in totaal) wordt vervolgd. Nieuwe update op 2 okt 2018 (ik kan ze blijkbaar niet indelen per 10 want dan krijg ik er ook allemaal afbeeldingen er bij die dan erg lang zijn) 00) - Interview Mark Lewisohn [verborgen inhoud] 01) - Introductie [verborgen inhoud] 02) - Beatles at the BBC [verborgen inhoud] 03) - George Harrison solo: De krenten uit de pap [verborgen inhoud] 04) - Het eerste bezoek aan Amerika (deel 1) [verborgen inhoud] 05) - Het eerste bezoek aan Amerika (deel 2) [verborgen inhoud] 06) - Flowers In The Dirt (Paul McCartn…
-
- 25 antwoorden
- 6,1k weergaven
-
-
Had al moeite met de enorme berg Blof, Adele en Borsato in de Top 2000 en het feit dat er, als gevolg van het ontbreken van een minimumleeftijd (bv 3 jaar) aan te te kiezen platen, steeds meer 'waan van de dag' in de lijst verscheen. Dit jaar ben ik eigenlijk wel klaar met die Top 2000, waarin een spiksplinternieuw nummer zomaar op nummer 4 kan binnenkomen, nog erger dan Oceaan van Racoon in 2013 (nieuw op 22), Adele met Someone Like You (nieuw binnen op 6 in 2011), dezelfde Adele met Hello (nieuw op 23 in 2015) om het maar niet te hebben over de hausses van de Nick & Simons, Ed Sheeran's, Racoon etc. Echt, heb geen probleem met Rollercoaster van…
-
- 11 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 2 followers
-
-
Uitspraak Rechtbank Amsterdam faillissement - op 21 mei 2013 inzake (F.13/13/361) CREATIVE RADIO CONCEPTS B.V., vest.adr. Jan Evertsenstraat 713, 1061 XZ Amsterdam, KvK Amsterdam, 34285696. Cur: mr. P.C. van den Berg, Postbus 76729, 1070 KA Amsterdam, tel. 020-5747474. RC: mr. C.P. Bleeker.
-
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Faja Lobi Radio 2 maart 1982 2 jarig bestaan compilatie [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Alfred Lagarde. Een samenvatting van het tv programma “Farewell To Big Al” uit januari 1998.Muziek eruit gehaald om problemen met © te voorkomen. Zijn er liefhebbers voor de VHS tape met dit programma? Met dank aan Harry Veldhoven voor het beschikbaar stellen.
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Zijn er nog opnamen bewaard gebleven van de farmers from holland die rond 2000 uitzonden op de 6284 ???
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Een paar uurtjes voor de liefhebbers: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Zijn er ook opnamen uit februari 1979 bewaard gebleven en dan graag nieuws uitzendingen en opnamen van Radio Noord ( toen nog rono ? ) Februari 1979 was de maand met veel heel veel sneeuw en daar zoek ik opnamen van
-
- 1 antwoord
- 696 weergaven
-
-
De najaarsstormen gieren alweer om onze oren. De zomer lijkt heel ver weg. Toch keren we vandaag heel even naar de zomer terug. Voor mij begint de zomer pas als we de tv weer aan kunnen zetten om te kijken naar een kleine 200 renners die aan de start staan voor de Tour de France. Doping of niet, ik blijf het gewoon kijken. In de jaren '90 waren de tv uitzendingen nog niet zo omvangrijk als nu, dus was het ook vaker luisteren naar Radio Tour de France. En soms liep de recorder mee, zoals op de 20ste juli 1994. Het was de koninginnenrit uit de tour van dat jaar. De 17e etappe van Bourg D'Oisans naar Val Thorens. Om het spannend te houden zal ik de winnaar hier niet verklapp…
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Felix Meurders doet uit de doeken bij Aad van den Heuvel aan tafel waarom hij gewoon zijn mening mag geven over bepaalde platen ('' puntje erin puntje eruit'' ) tijdens de uitzendingen van de Nationale Hitparade. Joos den Draaijer is het totaal niet met Felix eens en bovendien vindt hij (als platenbaas ) dat Felix de plaatjes niet helemaal mag draaien .... Bron: Youtube
-
- 1 antwoord
- 962 weergaven
-
-
Uit de map 'nog uit te zoeken' twee programma's met De rock en roll methode. Wie kan/wil deze dateren? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 21 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-