Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Hoi, Is er iemand die de jingle "Beesten in het nieuws" uit de Ko de Boswachtershow heeft ? Gts Eric

2. Started by rodie,

Ik ben op zoek naar het jinglepakket van Veronica FM uit het RTL/HMG tijdperk. Zou iemand mij daar aan kunnen helpen? Ben al heel erg lang op zoek maar ze zijn helaas nauwelijks te vinden. Ik zou het geweldig vinden als iemand ze met mij zou willen delen 🙂

• 6 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  3. Started by Richard079,

In de jaren '80 was Maasstad Radio een populair station voor de Langstraat. Vanuit Waalwijk waren de programma's 24 uur per dag te beluisteren op FM 95.5. Ze zaten toen ook met een prachtig jinglepakket (TF) maar helaas is er op internet bar weinig van terug te vinden. Wie o wie kan mij helpen aan het jinglepakket, eventueel losse jingles of desnoods een jinglemix ? Ik ben als jingle-liefhebber van vrije radio uit deze periode blij met alles wat nog beschikbaar is. Groet, Richard p.s. als voorbeeld heb ik hier nog een kort fragment met daarin enkele Maasstad jingles [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  4. Started by Marcel Ampt,

Wie heeft er misschien jingles uit de periode dat de Tros de Nationale Hitparade liet horen in de jaren 80. Groet, Marcel.

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  5. Started by Gerrit Lettinck,

Nu Peter Vrakking met vakantie is, heeft hij mij gevraagd de laatste 2 delen zelf online te zetten. Dit is de WeTransfer downloadlink van Jingles Tunes en Fillers deel 5 Deze is beschikbaar tot 29 april; [verborgen inhoud] Gerrit Lettinck

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. Started by Gerrit Lettinck,

En hierbij de laatste aflevering. Dit is de WeTransfer downloadlink van Jingles, Tunes en Fillers deel 6 Deze is beschikbaar tot 6 mei; [verborgen inhoud] Gerrit Lettinck

• 7 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Roberto26081981,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 642 weergaven
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 3,8k weergaven
  8. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6CYZCDKPCMH8.mp3

• 0 antwoorden
    • 984 weergaven
  9. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1k weergaven
  10. John de Mol wordt 100 procent eigenaar van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP). Het personeel is zojuist ingelicht. Daarmee krijgt Talpa Network, het bedrijf van De Mol, alsnog een belangrijk nieuwsmerk in handen. Een langgekoesterde wens van de mediatycoon. Eerder probeerde hij meerdere malen de Telegraaf Media Groep (TMG) over te nemen. Dat lukte niet, TMG is nu in handen van het Vlaamse krantenconcern Mediahuis. [verborgen inhoud]

11. Started by Juul,

bron: Telegraaf. [verborgen inhoud]

• 9 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  12. Started by Robin Westhof,

BBC Radio One (247) zondag 27-04-69 Top Gear - Rock en Progressieve Muziek met John Peel 19.00-21.00 Met o.a. de volgende artiesten: The Byrds, Canned Heat, Family, Bob Dylan, Pentangle, Creedence Clearwater Revival, Leonard Cohen, Colosseum, The Moody Blues en Doctor John. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-7SVS6FZBPXW4.mp3 (Met dank aan DuffPaddy) Robin

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  13. Started by deeraz1974,

Does anyone have a VPRO recording of John Peel's show from September 1986? It used to be on the Offshore Radio forum link, but the link is dead. The information below came from the Offshore Radio Forum: Sylvester 04-02-2008 01:28 - Live from London town, voor de VPRO op Hilversum 3, ingeleid door Cor Galis. "I'm gonna miss that voice," zei Peel, dus het is waarschijnlijk een van zijn laatste uitzendingen voor de VPRO geweest. Ik denk dat hij het deed vanaf medio 1984. [verborgen inhoud] rauhfaser 04-02-2008 10:27 - Hoi, John Peel is in de tweede week van oktober 84 op woensdagavond bij de VPRO gestart, Edwin oldies45 04-02-2008 10:27 - Is van 24…

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  14. JO-R5-20081105-OverVoiceOfPeace [verborgen inhoud]

15. In 1999 is door de Joodse omroep via Radio 1 een special uitgezonden over 50 jaar Joodse staat als ook Abe Nathan's leven met daarin ook Bob Noakes. Bob is het programma kwijt en ik heb het niet in het archief Wie o Wie wel Het zal prachtig zijn groet Hans

16. [verborgen inhoud]

17. bron: Spreekbuis. [verborgen inhoud]

18. Ik heb van Helmut een aantal Disco Dance magazines gekregen uit 1988/1989. Het FRM (Free Radio Magazine) was toen onderdeel van dat Magazine. In het oktober nummer van 1988 staat een leuk interview met Joost. [verborgen inhoud]M

• 0 antwoorden
    • 164 weergaven
  19. Started by Jingle192,

Waar ik me over verbaas: waarom wordt er nooit iets aangeboden hier van Joost den Draaijer op Hilversum III ? Joost Mag Het Weten... Ik zou zijn NOS-uurtjes tussen 18.00 en 19.00 uur graag (nog eens) horen! Joost Mag Niet Eten!

20. Started by Rob Veld,

RIp Jos [verborgen inhoud] Rob V.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
      • Treurig
    • 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  21. Op zondagochtend van 8:00 - 10:00 presenteerde hij de Jukebox op Radio 192 in Mei 2005. Z'n naam klinkt als Luc of Luuk Meeuwsen of Meusen. Wie weet wat de juiste schrijfwijze is voor zijn naam?

• Vind ik leuk
      • Bedankt
      • Treurig
    • 6 antwoorden
    • 341 weergaven
  22. Started by h.roos,

Ik ben op zoek naar de Jukebox uitzending van afgelopen zondag (04-nov.-2018) is er iemand die deze heeft opgenomen en deze hier wil uploaden. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.