Geplaatst 24 februari 201213 jr. Ik ben altijd erg fan geweest van Frank van der Mast (zowel op Mi Amigo als later in 1979 toen hij nachtprogramma's deed voor de AVRO). Ik ben toen ooit bij een van zijn nachtprogramma's aanwezig geweest. Super!! Heeft iemand wellicht nog opnames van deze nachtprogramma's en zou je die dan willen plaatsen op dit forum zodat ik ze kan downloaden? Zou mij heel veel plezier doen. Vast bedankt. Ton H
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Kan je hier wat mee? AVRO-H3-19780706-0200-0400-FrankVdMast AVRO-H3-19790328-0500-0600-FrankVanDerMast-Nightshow Heb je van dat bezoek misschien nog foto's? Zou leuk zijn.
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Auteur Hoi Vincent. Heel erg bedankt. Ik ga ze het weekend gelijk beluisteren. Ben er enorm blij mee. Ik zal zondag in mijn spullen zoeken of ik ergens nog die foto's kan vinden. Ik weet niet zeker of ik toen foto's of dia's heb gemaakt. Deze spullen liggen elders opgeslagen anders had ik nu direct gezocht. Ik laat het je binnenkort zeker weten. Groet, Ton H
Geplaatst 6 maart 201213 jr. Hoi Vincent. Heel erg bedankt. Ik ga ze het weekend gelijk beluisteren. Ben er enorm blij mee. Ik zal zondag in mijn spullen zoeken of ik ergens nog die foto's kan vinden. Ik weet niet zeker of ik toen foto's of dia's heb gemaakt. Deze spullen liggen elders opgeslagen anders had ik nu direct gezocht. Ik laat het je binnenkort zeker weten. Groet, Ton H De foto's van Ton:
Geplaatst 28 april 201213 jr. Vincent I listened to the 2.00 to 4.00 programme this morning and it is not from 6 July 1978. The AVRO Radio & TV Tip is "Crazy kids" by Trevor White, which you list on your website as being the RTV Tip on Monday 29 May 1978. As the AVRO night on Hilversum 3 was from Friday to Saturday in 1978, this means that this programme must be from Saturday 3 June 1978. A good programme - thanks for posting it. Regards Michael
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.