Geplaatst 29 februari 201213 jr. Vandaag demo's van TM. http://www.mediafire.com/?8agzf52kj5jivx8 Peter.
Geplaatst 1 maart 201213 jr. En zoals ik elders op het forum ook al meende te lezen: wat een drama dat mediafire. Steeds trager en allerlei vage reclame pop-up's (met Trojans, volgens mijn virusscanner) die door de pop-upkiller heen wapperen. Maar de demo's zijn na lang wachten binnen en klinken erg prettig. Maakt een hoop goed :-)
Geplaatst 1 maart 201213 jr. Een anti-virusprogramma werkt nooit 100%. Onterechte virusmeldingen komen bij elke virusscanner voor. Ik krijg nooit dit soort meldingen (AVG en Symantec) met Mediafire. De popups kan je blokken (indien mogelijk). Ze zijn irritant maar als je van een gratis service gebruik maakt kan je dit verwachten.
Geplaatst 1 maart 201213 jr. Er zijn ook virusscanners die dergelijke troep niet herkennen, Norton heeft daar o.a. een handje van. Het popup-filter in Firefox is zeker voor verbetering vatbaar. Overigens doen deze meldingen zich voor sinds een tweetal updates van Firefox, ik zal het eens met Chrome en IE gaan proberen.
Geplaatst 2 maart 201213 jr. Hier kunnen we hele discussies over gaan voeren; ik ben namelijk uitermate tevreden met Mediafire. Redelijk snel, en veel belangrijker: links blijven lang in leven. Ik heb met Firefox en AVG + Sygate geen problemen. Mijnbestand is razendsnel, maar de links verdwijnen ook razendsnel. Tot voor kort redelijk tevreden over Rapidshare, maar is voor gratis gebruikers inmiddels niet meer te doen. Het is wachten op het eindoordeel in de Megaupload-zaak. Alhoewel het mij niet om de muziek gaat, delen we met z'n allen toch zgn. auteursrechtelijk beschermd materiaal.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.