Geplaatst 11 juni 201213 jr. Auteur Helaas Peter. De locatie ligt aan de westkust van de UK Helemaal goed Paul. Het is Sadell Bay in Kintyre waar The Campbeltown Pipers jou naamgenoot Paul (McCartney) begeleiden in Mull Of Kintyre. McCartney bezit een boerderij dichtbij dit kleine strand. In de clip is de locatie goed zichtbaar. http://www.youtube.com/watch?v=nYhTye_A9H0 Aan jou de volgende Paul.
Geplaatst 11 juni 201213 jr. Ha juist. We hebben nog even overwogen deze zomer daar in de buurt op vakantie te gaan, vandaar dat ik eraan moest denken. Uiteindelijk is het Wales geworden, dan hebben we iets meer kans op redelijk weer. Als ik hier momenteel uit het raam kijk, is het trouwens 'Storm and Thunder'. Maar dat lijkt me een iets te gemakkelijke opgave voor deze rubriek. Ik zal wel even nadenken over iets nieuws. Paul
Geplaatst 16 juni 201213 jr. Nou, laat ik dit eens 'in de groep gooien'. Over welk plaatje heb ik het?
Geplaatst 16 juni 201213 jr. Auteur 11 Smithdown Place, Liverpool, L15 9EH Tel: 0151 7337171 Penny Lane Beatles Penny Lane Tony Slavin
Geplaatst 16 juni 201213 jr. Nou, die heb je snel gevonden. Hier nog een foto van dezelfde kapperszaak uit 1956, zo rond de tijd dat John, Paul en George een bandje begonnen: Your turn...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.