Spring naar bijdragen

22 januari 1980 - Radio Caroline


Vincent

Aanbevolen berichten

Een middagje 319 met Will Luikinga, Peter de Vries, Stuart Russel en een kwartiertje Tom van der Velde

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke opnamen Vincent.

Wat ik me af vraag is dat Will altijd riep dat ie de opnamen maakte in de Voom Voom in El Arnal Mallorca.

NU vraag ik me af was voom niet een afkorting, ik dacht me te herrineren Veronica Omroep Organisatie Mallorca.

Wie weet hier meer van?

Dank Vincent voor deze opnamen!

Nee, hij nam af en toe op in Mallorca maar voor het overgrote deel van de opnamen maakte hij gebruik van de opnamestudio in zijn boerderij in Nederland. De tapes werden ergens langs de autoweg bij km-paal zoveel gedumpt en opgehaald door iemand van het landteam. Dat zij Will tijdens een VOO propgramma ‘Music Memories’ van Ad Bouman van Radio 192 d.d. 27 aug 2002.

Meer via http://radiocaroline79.punt.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voom Voom was een echte dicotheek op Mallorca , ben er vaak geweest tijdens mijn vakantie , zat er ooit met Vincent Van Engelen die zou daar draaien maar door de dreiging van een bom aanslag door de ETA niet door gegaan was wel erg gezellig ,,En de eigenaar van voom Voom Was volgens mij ene Sjaak ..En of het betekend wat jij zegt ,,tja dat weet ik niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.