Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

30-11-1977 - Radio Caroline

Featured Replies

Geplaatst

Vincent, complimenten voor wat je doet met de downloads!

Geplaatst

Sjonge inderdaad goeie geluidskwaliteit en wat een jeugdsentiment. Kan me die periode nog goed herinneren, 16 jaar en net een brommer gekregen.

Vaak naar Noordwijk, de portable mee en dan luisteren naar 319. Heel erg bedankt voor het delen.

Henny

Geplaatst

Tja, sublieme kwaliteit, Caroline 70s tweede helft. Wat klonk dat station toen goed. Aanboord opgenomen maar dan vanaf een radio, dus niet vanuit de studioaudio? Of mischien in Benfleet door Buster Pearson die wat mij betreft de beste kwaliteit opnames leverde in die tijd en daarvoor, hij woonde immers om "de hoek". Dit gaat zo weer op een usb stick mee de auto in, af te wisselen met 1395 Seagull als het daar voor mijn oren af en toe net even te hard gaat.

Paul de Haan.

Geplaatst

Ik had deze opnames al, precies dezelfde ook in deze volgorde,maar heb ze vervangen door deze vanwege het feit dat iemand de kwaliteit sterk heeft verbeterd qua dynamiek en hoog, hartelijk dank daarvoor.

Paul de Haan

• 4 years later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.