Geplaatst 21 april 201213 jr. Het intro van Nick Heyward's "Take that situation" (12") is door Tom Blomberg in de Nationale Hitparade gebruikt als fill. http://www.mediafire.com/?rmcoe5kwywz43qn groeten Simon PS: Hij gebruikt ook de instrumentale versie van een nummer van D.C Lee: niet "See the day", maar iets met "Yippee..". Wie heeft dit en wil het delen?
Geplaatst 24 april 201213 jr. Het klonkt toen nog net even anders. Het had ook een staand slot. De 'dikke' Blomberg had er waarschijnlijk wat aan geknutseld. Als ik me niet vergis gebruikte hij het als eindtune van het eerste uur NHP. Er was ook nog een stem (Hans) die een afkondiging deed. Ik vond het de beste tune ooit gebruikt in de NHP.
Geplaatst 24 april 201213 jr. Het klonkt toen nog net even anders. Het had ook een staand slot. De 'dikke' Blomberg had er waarschijnlijk wat aan geknutseld. Als ik me niet vergis gebruikte hij het als eindtune van het eerste uur NHP. Er was ook nog een stem (Hans) die een afkondiging deed. Ik vond het de beste tune ooit gebruikt in de NHP. Je hebt gelijk. Ik heb de ongemonteerde versie geplaatst. Dat staand slot komt ook van de 12". En in antwoord op mijn eigen vraag over dat nummer van D.C.Lee dat gebruikt werd als opener van de Blombergse-NHP: dit is 'm. D.C.Lee en 'Yippee yi yay'. De kwaliteit van deze You Tube versie is niet top. Groeten Simon
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.