Spring naar bijdragen

Wat hebben jullie voor leuks gevonden vandaag?


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik liep vanmorge vroeg door de wijk om te kijken wat mensen zoal te koop hadden staan. Ik was op zoek naar een IDE hardeschijf van rond de 200 gig voor een prikkie. Dat werd het niet. Wel een singlemap met 20 singletjes uit de jaren 60. Voor € 2,00 mocht hij mee. Koopje dus. Meegenomen en thuis maar eens gaan luisteren. Dat viel niet tegen, er zit zo goed als geen krasje op het vinyl. Hier wat scans van de inhoud:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me dit jaar voor het eerst kunnen beheersen. In de afgelopen jaren kocht ik telkens hele dozen CD's, LP's en singles. Sinds mijn laatste verhuizing begin ik me af te vragen : wat moet ik er eigenlijk allemaal mee ?

De meeste muziek beluister ik immers van harddisk.

Uiteraard heb ik het aanbod wel bekeken dit jaar. Bij een flinke voorraad cassettes wilde ik bijna tot aanschaf overgaan, met de gedachte dat er misschien nog een leuk radiofragment op te vinden is.

Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat de meeste mensen enkel muziek op cassettes zetten.

Ooit leuke radio gevonden op "rommelmarkt"-cassettes ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me dit jaar voor het eerst kunnen beheersen. In de afgelopen jaren kocht ik telkens hele dozen CD's, LP's en singles. Sinds mijn laatste verhuizing begin ik me af te vragen : wat moet ik er eigenlijk allemaal mee ?

De meeste muziek beluister ik immers van harddisk.

Uiteraard heb ik het aanbod wel bekeken dit jaar. Bij een flinke voorraad cassettes wilde ik bijna tot aanschaf overgaan, met de gedachte dat er misschien nog een leuk radiofragment op te vinden is.

Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat de meeste mensen enkel muziek op cassettes zetten.

Ooit leuke radio gevonden op "rommelmarkt"-cassettes ?

Ja dat ken ik wel. Ik zag een oude bandrecorder met banden. En dan denk je: "misschien staan er wel mooie zeezenderopnames op". Maar de kans is te klein om daar op te gokken.

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.