Geplaatst 8 juli 201213 jr. Hier een radio-opname van Ron van der Mar op Radio Contact 92.3 uit Den Haag. Ik schat dat deze opname uit december 2000 komt. Veel plezier: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-N477PVCX6HXY.mp3
Geplaatst 21 januari 201312 jr. Hoi, Tegenwoordig zijn we bezig met Rob Candy om Centraal nieuw leven in te blazen. Voor interesse volg ons via Facebook/RadioCentraalDen Haag. We gaan kijken of een derde lustrum Centraal ook gaat lukken. Volgend jaar 40 jaar. Voor opname uit de Contact tijd ben ik persoonlijk wel benieuwd naar geraakt. Vriendelijke groet, Maurice Hoi, Hallo, Tegenwoordig zijn we bezig met Rob Candy om Centraal nieuw leven in te blazen. 94.5 FM Hetzelfde geldt voor Centraal 92.2 (jaren 90 periode) John Molenkamp. Voor interesse volg ons via Facebook/RadioCentraalDen Haag. (beetje reclame voor een goed doel) We gaan kijken of een derde succesie betreffende Centraal ook gaat lukken. Volgend jaar 40 jaar. Overigens ben ik persoonlijk zeer geïnteresseerd naar oud materiaal van Beide Centraal periodes. We willen echt iets doen wat als een zeer aangename verassing moet gaan zorgen. 40 jaar radio is niet zomaar iets wat je aan je voorbij moet laten gaan. De interesses zijn goed te noemen en iedere medewerking is van harte welkom. Voor opname uit de Contact tijd ben ik persoonlijk ook wel benieuwd naar geraakt. Vriendelijke groet, Maurice Hallo, Tegenwoordig zijn we bezig met Rob Candy om Centraal nieuw leven in te blazen. 94.5 FM Hetzelfde geldt voor Centraal 92.2 (jaren 90 periode) John Molenkamp. Voor interesse volg ons via Facebook/RadioCentraalDen Haag. (beetje reclame voor een goed doel) We gaan kijken of een derde succesie betreffende Centraal ook gaat lukken. Volgend jaar 40 jaar. Overigens ben ik persoonlijk zeer geïnteresseerd naar oud materiaal van Beide Centraal periodes. We willen echt iets doen wat als een zeer aangename verassing moet gaan zorgen. 40 jaar radio is niet zomaar iets wat je aan je voorbij moet laten gaan. De interesses zijn goed te noemen en iedere medewerking is van harte welkom. Voor opname uit de Contact tijd ben ik persoonlijk ook wel benieuwd naar geraakt. Vriendelijke groet, Maurice .....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.