Spring naar bijdragen

Veronica filler door het Metropole Orkest


simonfex

Aanbevolen berichten

Yep, over smaak valt niet te twisten.

Overigens vind ik dat PK pakket niet slecht omdat het "uit een doosje" komt. Ik kan 5 pakketten-uit-een-doosje opnoemen die ik beter vind dan jingles opgenomen met een orkest. Ik vind PK niet goed (dat klinkt aardiger dan slecht) omdat het merendeel van de jingles ongeschikt is voor radio-gebruik: lang, bijna geen transitions en vreemde eindes.

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het Metropole-pakket om diezelfde redenen eigenlijk ook niet goed is. Maar qua sound, compositie en zang wint de Metro het van PK.. in mijn subjectieve oren.

Dit is een alternatieve mix van één van de fills uit.. PK. Een fill die ik wel goed vind. Ook één van de weinige jingles uit dit pakket die op Radio 3 zijn gebruikt..

http://snd.sc/OIEab2

Simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zitten we dan toch nog op één lijn. Ik vind deze fill namenlijk heel goed (in de "gitaar"versie). Ook de winterfill die eveneens op 3 is gebruikt vind ik erg mooi.

En ik ben het met je eens dat er veel onbruikbaars in het PK-pakket zit.

Maar : is dat niet altijd zo ?

Ik heb Wessel van Diepen ooit in de studio horen klagen over een naamjingle uit een nieuw pakket. Behalve op dat moment in de studio, heb ik die jingle ook nooit meer gehoord.

Tot slot maak ik nog even van de gelegenheid gebruik om je te danken voor het aanbieden van deze "jeugdherrineringen".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.