Geplaatst 23 september 201213 jr. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GYEIMWP4KQNO.mp3 Hierbij een Nos maal joost den draaier jan V
Geplaatst 12 november 201213 jr. Leuke uitzending; ik kwam er pas toe om nu eens goed te luisteren. In deze uitzending komt een plaat voorbij van Los Diables, Manana die toen gloednieuw was (je hoort het op 18 minuut 25). Graag zou ik die plaat zaterdag a.s. in mijn eigen programma willen draaien, maar ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand die misschien in een goede bitrate op mp3? Volgens mij is deze ook niet in Nederland uitgebracht. Groeten, Erik
Geplaatst 16 november 201213 jr. Leuke uitzending; ik kwam er pas toe om nu eens goed te luisteren. In deze uitzending komt een plaat voorbij van Los Diables, Manana die toen gloednieuw was (je hoort het op 18 minuut 25). Graag zou ik die plaat zaterdag a.s. in mijn eigen programma willen draaien, maar ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand die misschien in een goede bitrate op mp3? Volgens mij is deze ook niet in Nederland uitgebracht. Groeten, Erik Hallo Erik, Sorry dacht dat ik hem had maar blijkt een ander nummer te zijn Vr gr Jan
Geplaatst 3 augustus 201312 jr. Hallo beste formumleden ik ben al heel lang op zoek naar Nos H3 Joost den draaier 1978-04-17 maar het is nergens meer te vinden. zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn en het uurtje joost mag niet eten te herposten? alvast hartelijke dank. Ben.
Geplaatst 4 augustus 201312 jr. De shows van Joost den Draaijer op Hilversum III zijn schaars op internet. Iedereen die (liefst nog niet eerder geposte) shows van d'n draaijerd Joost in de aanbieding heeft, wees welkom hier!
Geplaatst 6 augustus 201312 jr. Leuke uitzending; ik kwam er pas toe om nu eens goed te luisteren. In deze uitzending komt een plaat voorbij van Los Diables, Manana die toen gloednieuw was (je hoort het op 18 minuut 25). Graag zou ik die plaat zaterdag a.s. in mijn eigen programma willen draaien, maar ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand die misschien in een goede bitrate op mp3? Volgens mij is deze ook niet in Nederland uitgebracht. Groeten, Erik Ik heb er zelf even een mp3tje van gebakken veel plezier ermee! http://www76.zippyshare.com/v/15922958/file.html
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.