Geplaatst 16 november 201213 jr. Even een vraag van mij,een leek op computer gebied.Ik gebruik sinds 7 maanden een externe schijf van samsung nou werkt deze prima,maar de laatste 2 dagen krijg ik als ik mijn laptop op start de mededeling op het scherm samsung e station formateren de mede deling heb ik niet eerder gezien.Moet ik hem nu formateren of kan ik dat maar beter laten en als ik dat doe kan ik er dan nog wel bestanden op downloaden.groetjes.
Geplaatst 16 november 201213 jr. Met formateren wis je ALLE bestanden die op de schijf staan, ik zou daar erg voorzichtig mee zijn of eerst een backup maken.
Geplaatst 16 november 201213 jr. Auteur bedankt Renee voor je reactie.Zo zie je maar weer beter eerst tevragen dan te doen.groetjes.
Geplaatst 16 november 201213 jr. Wanneer je met Windows werkt zou ik het volgende proberen : Ga naar computer, of iets dergelijks waar je de iconen van de harde schijven ziet. Klik met de rechter muistoets op de E schijf, in het menu dat je ziet klik je op Eigenschappen. Daarna op Extra. Dan op Nu controleren. Vink beide vakjes aan en dan op Starten. Windows zal nu proberen de boel te repareren. Lukt dit niet dan heb je waarschijnlijk pech. Zit de harde schijf wel goed aangesloten ? Rien
Geplaatst 16 november 201213 jr. Auteur Dag Rien,de schijf werkt prima downloaden en afspelen werkt goed niets mee aan de hand zou ik zeggen.ik zal de mededeling van formateren in ieder geval negeren dat is het beste denk ik gezien Rene zijn reactie.groetjes en bedankt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.