Jump to content

VOO R3 1990 Ha die Holland

Vincent

Recommended Posts

In september 1990 verving Bart van Leeuwen drie weken lang Peter Holland op Radio 3.

Please login or register to see this link.

• 4 years later...

Beste Ruud,

we willen je best helpen met het reposten van oude bijdrages, maar lees a.u.b. even de reactie van Vincent.

Als je al je verzoekjes in één posting plaatst, kun je naar hartelust douwnlouden.

• Like 1

Beste  Ruud ik heb je een ''like'' gegeven omdat ik niet zeker weet of je hier nu bloedserieus bezig bent (vandaar de ''like'') of de boel in de maling loopt te nemen. Ik zie dat je je 4 jaar geleden hier geregistreerd hebt en nu plots ''wakker'' bent geworden en vraag me af of iemand jou gehackt heeft.

Groetjes van Omni.:blink:

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Recently Browsing

• No registered users viewing this page.
  • Member Statistics

• Total Members
      5,367
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Mike
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.