Geplaatst 3 juni 201312 jr. Met het opruimen van een harde schijf kwam ik weer een leuk mapje Caroline tegen. Deel 1: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 juni 201312 jr. Voor jouw informatie Vincent: op Tom Anderson na, heb je deze opnames in november reeds aangeboden. Groet, Martin
Geplaatst 3 juni 201312 jr. Auteur Dank je Martin. Er komen er nog meer die ik waarschijnlijk niet heb aangeboden.
Geplaatst 3 juni 201312 jr. Beter 3 keer teveel dan 1 keer te weinig aangeboden zou ik zegen Jan-Fré
Geplaatst 7 juni 201312 jr. Auteur En de laatste uit de map. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 juni 201312 jr. Bedankt Vincent voor deze mooie opnamen. Kun je nog even naar de laatste kijken (19831123-2349-0034 Dixie Peach), want deze doet het niet (kan pagina niet vinden). Groeten, Theo
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.