Spring naar bijdragen

1980 - VARA - Frits Spits


Vincent

Aanbevolen berichten

opname is volgens mij van 06-06-1980! De Burgermeester van Bethlehem trad namelijk op die datum af.

(bron http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx?chapterid=1164&filterid=974&contentid=7&searchID=3142118&columnorderid=-1&orderby=1&itemsOnPage=10&defsortcol=12&defsortby=2&pvname=personen&pis=expressies;selecties&startrow=1&resultitemid=8&nrofresults=29&verityID=/16414/16435/16435/378986/285803@selecties#selectieSection)

Was weer een leuke puzzel

Oh ja de naam van het spel was vara's Pop weter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor mijn eigen nieuwsgierigheid. Waar heb de datum vandaan?

Hai Ed,

Als je op Google 'Elias Frey Bethlehem 1980' intikt, krijg je een verwijzing naar 'Internationale Nieuwsuitwisseling-Beeld en Geluid'

Daar worden fragmenten vermeld van uitzenddatum 03-06-1980.

Ik ben niet handig met kopiëren van links etc, vandaar de uitleg op deze wijze.

Greetz,

Everton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, daar kwam mijn in informatie ook vandaan maar die internationale nieuws uitzending heb ik over het hoofd gezien. ik zat inderdaad ook met die vrijdag in mijn maag want voorzover ik weet had de Vara nooit zendtijd op H3 in die tijd.

Het kopiëren van een link is heel eenvoudig hoor adres selecteren in de adres balk van je browser (meestal is dubbelklikken genoeg) dan rechts klikken en kiezen voor kopiëren en in je document kies je voor plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.