Spring naar bijdragen

Communicator Holland FM foto's


Alex

Aanbevolen berichten

In de gallery staan 408 foto's over de MV. Communicator van augustus 1994 binnenkomend bij Ijmuiden, tot aan 22 mei 2004 aangemeerd in Lowsoft.

De aankomst, het verval, de vele werkzaamheden, het weer opknappen en water eruit pompen, tot het weer weggesleept worden naar Lowsoft UK.

Radioschip kijken dus.

Met dank aan Piet voor deze serie.

Please login or register to see this link.

ComIJm1994083010.jpg?m=1380889697ComIJm1994111110.jpg?m=1380889749ComIJm2003053060.jpg?m=1380889916ComIJm2003060170.jpg?m=1380890097ComIJm2003062523.jpg?m=1380890475ComIJm2003062550.jpg?m=1380890624ComIJmLow03122288.jpg?m=1380894929ComIJmLow04052280.jpg?m=1380894929

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even de foto's bekeken, grappig dat mijn foto's er tussen zitten die ik in Lowestoft heb genomen.

Met de Volvo 700 Club waren we aan het toeren door Essex en die dag (22-5-2004) was het doel Great Yarmouth.

Ik wist dat we door Lowestoft zouden rijden en heb tegen de kopman gezegt dat ik later zou aan komen.

Het was niet moeilijk op de kade te komen om foto's te maken.

Ook het schip was niet afgesloten, dus daar ben ik op geweest.

Een van de mannen heeft me een rondleiding gegeven, maar ik mocht geen foto's maken.

Mijn indurk was dat de binnenkant van het schip weer als nieuw was, zelfs de generatoren (3 stuks) onderin hetvoorsteven zagen er netjes en nieuw uit. Alleen de machinekamer was niet opgeknapt.

Ik heb nog wel een soevenir uit het schip mee genomen

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter, de foto's komen uit de verzameling van Piet Treffers. Er stond helaas niet bij of alles door Piet zelf gemaakt was, maar de verzameling vond ik dusdanig dat ik ze toch maar zo geplaatst en gedeeld heb. Dank voor de aanvulling. Mocht het zo zijn dat er nog anderen zijn die hun foto's herkennen en eventueel bezwaar hebben dat ze in de Gallery staan dan verneem ik dit graag en verwijder deze dan natuurlijk direct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6417
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Albertb
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.