Spring naar bijdragen

Zaterdag 2-11 om 19.00 Nederbeat op 192


Aanbevolen berichten

Met deze keer weer een aantal verrassende onbekende artiesten (bijvoorbeeld Jenny Polak uit Arnhem) en een mooi instrumentaaltje van Q65 van vinyl. Ook de mooiste van (zoals meen ik Andre van Duin ze noemde) de Plastic Beker Selection, little green bag komt voorbij, evenals Cuby en nog vele anderen. Het geheel weer doorspekt met Veronica jingles uiteraard, en voorzien van al dan niet zinnig commentaar van ondergetekende. Veel luisterplezier met Nederbeat op 192!

Groet, Jan van Weeterloo

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EEN HEEELE GOEIJE MIDDAAAAG!!!

en dit is dan weer de abobinabele donderdagmiddag gebeurtenis op 2324 meter de top 2000" :-)

Ja, zo begon die ongeveer :-)

Maar ik moet je toch even corrigeren Jan, wan volgens de Disk(me)sjokkie was

de enige hit van de Plastic Beker selection, asjemenou,nou,nou,

die na drie jaar kanskaart en twee en een half jaar tipparade in de top 2000 kwam.

Stond toen op 1884 en had daarmee de Koffieset van deze plaats verdreven.

En volgens de Disk(me)sjokkie had hij Juul als technicus, die op een gegeven ogenblik stijl achterover sloeg tussen de gouwe ouwe :-)

Luisteren? ga naar 23.20 min. http://youtu.be/86kYpjiw_Ac

bronvermelding:

CNR 544.325...André van Duin. side 2, band 2 (reclame niet mee geteld). persing 1972.

P.S.

Ondanks dat dit meer als 40 jaar oud is, blijft het ONVERBETERLIJK :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal allemaal wel zo zijn bezopen kat, maar het was dus van Duin die het de PB selectie noemde, je maakt me helemaal in de war met al die nep feiten van jou :D:D :D Mardi, je hebt weer een stuk toegevoegd wat ik niet meer kon herinneren, ik dacht dat het uit de DVM show kwam, maar dit is geloof ik van voor die tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.