Geplaatst 16 november 201312 jr. Haast haast haast, de studio was net weer vrij van de enorme riooldampen van de afgelopen week -na een lekkage- maar op het nippertje dan toch weer een verse Nederbeat! En wat voor een heerlijke muziek, extra genieten na een week met veel gestres, aftrap met Earth & Fire, einde met Tee Set. Er tussen in: Phantoms, Coopers, Supersister, Jenny & Rascals, Shoes, Fred de Wilde & Shocking Blue enz. enz. Kortom er zit weer veel moois bij. Veel plezier vanavond op 192 radio! Groet, Jan
Geplaatst 16 november 201312 jr. Ja,, het blijft listig, met studio's onder de waterlijn, maar je houd in ieder geval wel een traditie in ere Jan :-)
Geplaatst 16 november 201312 jr. Auteur Ja,, het blijft listig, met studio's onder de waterlijn, maar je houd in ieder geval wel een traditie in ere Jan :-) Zoals 1 van mijn clienten al zei, wel goed voor het Veronica gevoel dat klotsende water ... moest alleen niet zo stinken :(
Geplaatst 16 november 201312 jr. Je rook er niets van hoor! En het klonk ook nog eens niet alsof je in het riool zat! Hoewel ik bij dat nummer van SuperSister wel even twijfelde of de riooldampen wellicht naar je hoofd gestegen waren.. ;)
Geplaatst 17 november 201312 jr. Shit, :-) , door een storingsmelding heb ik het allemaal weer eens moeten missen, nouja, volgende week maar in de herhaling.
Geplaatst 17 november 201312 jr. Auteur Shit, :-) , door een storingsmelding heb ik het allemaal weer eens moeten missen, nouja, volgende week maar in de herhaling. Beeldend woord Mardi, na zo veel riooldampen. @ Rob, niet zo mopperen over de schizofrenic spiral staircase gnome (gloobel gloobel glab glab klonk het ook toen ik over die vloer liep eerder met dat water er onder )
Geplaatst 20 november 201312 jr. Ah.. dat was de inspiratie om dat te draaien? Dat verklaard veel ja.. ;)
Geplaatst 20 november 201312 jr. Auteur Ah.. dat was de inspiratie om dat te draaien? Dat verklaard veel ja.. Nee Rob, inspiratie was: supersister was aan de beurt en b kantje was aan de beurt. Dit is de b kant van she was naked
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.