Geplaatst 8 december 201311 jr. Jongens, het is echt niet nodig om de uitzendingen helemaal te streamen. Je kunt ook de originele MP3 downloaden van de site. Wil je weten hoe, stuur dan even een PM. Ik denk dat Melle ook wel weet hoe want de uren van de twee jaren die hier gepost zijn hebben exact dezelfde bestandsgrootte als de bestanden die op de mega top-site staan.
Geplaatst 8 december 201311 jr. Auteur Jongens, het is echt niet nodig om de uitzendingen helemaal te streamen. Je kunt ook de originele MP3 downloaden van de site. Wil je weten hoe, stuur dan even een PM. Ik denk dat Melle ook wel weet hoe want de uren van de twee jaren die hier gepost zijn hebben exact dezelfde bestandsgrootte als de bestanden die op de mega top-site staan. Ik ben er inmiddels uit. En nee, je hoeft ze niet realtime te streamen. Met WM recorder een fluitje van een cent. Waarschijnlijk de eerste keer een uitgeklede versie van WM recorder gedownload, denk ik. Daar werkte het niet mee.
Geplaatst 8 december 201311 jr. Klopt inderdaad. Real Time is alleen bij die flv-terugluisterbestanden bij de regionale omroepen van toepassing, maar dan kun je er wel meerdere uren tegelijk opnemen. Gr, Melle
Geplaatst 8 december 201311 jr. Jongens, het is echt niet nodig om de uitzendingen helemaal te streamen. Je kunt ook de originele MP3 downloaden van de site. Wil je weten hoe, stuur dan even een PM. Ik denk dat Melle ook wel weet hoe want de uren van de twee jaren die hier gepost zijn hebben exact dezelfde bestandsgrootte als de bestanden die op de mega top-site staan. Beste Dudeljo, Ik zou graag willen weten hoe ik de mp3's kan downloaden. Vriendelijke groet.
Geplaatst 8 december 201311 jr. Ik ook! Beste Dudeljo, Ik zou ook graag willen weten hoe ik de mp3's kan downloaden van de site. Dank u wel!!
Geplaatst 8 december 201311 jr. Voordat iedereen hier om uitleg gaat vragen, in het bericht wordt toch duidelijk aangegeven dit middels een privebericht te doen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.