Geplaatst 1 december 201312 jr. Tussen alle video opnames en editing door toch nog even tijd voor wat aanvullingen in de knipsel gallery www.wikiradio.nl Meer dan 60 knipsels uit o.a. begin jaren zestig over zowel Radio Veronica (haalt Vera Lynn in Nederland), Radio Such (Vis in blik velde piratenzender), Caroline en Atlanta, de Belgische zeezenders en een special uit het blad Radio Bulletin over het REM eiland. Uit de jaren zeventig Radio Noordsee die weer stoort en de PTT die daarover contact opneemt. Maar ook berichten over VOP, Radio Luxemburg, AFN en de BBC En knipsels en artikelen over hitlijsten en hitwezen in Nederland. Op www.wikiradio.nl staan nu meer dan 2000 artikelen ter beschikking. De laatste updates, vandaag ongeveer 60, zijn snel te bekijken via http://www.wikiradio.nl/index.php/latestupdates/updates Veel lees en kijkplezier voor de komende tijd. ps. Deze week met dank aan Anne en www.borrelronde.nl
Geplaatst 1 december 201312 jr. Erg leuk, al die knipsels. Wel vind ik het een beetje jammer dat de bron er niet altijd bij staat: uit welke krant of welk tijdschrift het artikel afkomstig is. Het is altijd goed om te weten waar iets vandaan komt. Paul
Geplaatst 1 december 201312 jr. Erg leuk, al die knipsels. Wel vind ik het een beetje jammer dat de bron er niet altijd bij staat: uit welke krant of welk tijdschrift het artikel afkomstig is. Het is altijd goed om te weten waar iets vandaan komt. Paul Is niet altijd mogelijk, het is een verzameling van knipsels en de verzamelaar vermelde niet altijd hoe, wie of waar deze vandaan kwam. Vaak losse knipsels die niet verzameld waren, net nog niet in een prop. Plakboeken zijn ook aangeboden, daarvan herken je de knipsles vaak aan de tape sporen. vr.gr.Anne
Geplaatst 1 december 201312 jr. Auteur Klopt Anne, waar mogelijk en waar duidelijk zet ik de bron er wel altijd bij Paul, zoals je bij vele knipsels kan zien.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.