Geplaatst 1 januari 201411 jr. Bloem – Vooral jong blijven Wie heeft deze in goede kwaliteit? ( Tip, oktober 1980 ) Groet, Herbert.
Geplaatst 1 januari 201411 jr. Bloem – Vooral jong blijven Wie heeft deze in goede kwaliteit? ( Tip, oktober 1980 ) Groet, Herbert. hier is ie: http://www9.zippyshare.com/v/8631191/file.html
Geplaatst 1 januari 201411 jr. Auteur Hoi Ed, vriendelijk dank voor het plaatsen van dit vrolijke nummer! Groet, Herbert.
Geplaatst 3 januari 201411 jr. Auteur Ah! Met Joost, de zoon van Mies! Inderdaad, en dit plaatje verdiende naar mijn inzien meer dan een tip, maar ja in die periode was er zoveel Nederlandstalig werk waaruit men kiezen kon. Ik heb dit nummer zelf nog nooit op CD gezien, wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij nooit op CD is uitgebracht, zou best kunnen.
Geplaatst 3 januari 201411 jr. Inderdaad, en dit plaatje verdiende naar mijn inzien meer dan een tip, maar ja in die periode was er zoveel Nederlandstalig werk waaruit men kiezen kon. Ik heb dit nummer zelf nog nooit op CD gezien, wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij nooit op CD is uitgebracht, zou best kunnen. Ik heb het liedje van een nieuwsgroep gedownload het komt van een album met de zelfde titel! Heb als je het leuk vind het hele album voor je.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.