Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wat is een goede site voor bestanden delen ?

Featured Replies

Geplaatst

Vroeger gebruikte ik Mediafire voor het online delen van bestanden, maar toen er problemen kwamen met auteursrechten ben ik er mee gestopt.

Een tijd geleden eens met Zippyshare begonnen. Dat werkte aardig maar bestanden werden verwijderd na een bepaalde tijd (30 dagen). Zo blijf je bezig om dingen opnieuw te plaatsen.

Soundcloud lijkt me ook niet de oplossing en ik vraag me af hoe dat met de rechten zit .....

Wie heeft er een goed alternatief zodat ik alles weer online kan zetten en niet elke keer links hoef te verversen ? Al die spam die achter die sites hangt vind ik trouwens ook ergerlijk.

Rien

Geplaatst

De 30 dagen geldt alleen als er niet meer gedownload wordt, Dus na elke download wordt het verlengd met 30 dagen. Dus bij genoeg interesse kan het oneindig blijven staan.

Mediafire en auteursrechten, heb er al jaren dingen opstaan, dus ik zie het probleem niet.

Sounscloud heeft maar 2 uur voor je bestanden, is dus niet veel. Tenzij je niet meer dan 2 uur aan materiaal hebt, dan maakt het niet veel uit.

En anders: http://qooqle.nl/?q=online+bestanden+opslaan+gratis

Geplaatst

Een eigen server opzetten kun je altijd bij je bestanden! En andere ook als je ze toelaat!

Geplaatst
  • Auteur

Een eigen server opzetten kun je altijd bij je bestanden! En andere ook als je ze toelaat!

Eigenlijk niet zo'n slecht idee. Kost alleen nogal wat ...

Rien

Geplaatst

1 van mijn pc's is tevens ook een server, en de stroomkosten, zijn de enige kosten.

Geplaatst

Ik heb ooit voor niet al teveel geld een NAS bij Bol.com gekocht.

Werkt op een adapter van 12 volt, verbruikt erg weinig stroom en is 24 uur per dag online.

Voorziet in een mediaserver, een FTP server en eventueel een homepage. In totaal 1 TB opslagruimte.

Wellicht is zoiets te overwegen?

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.