Geplaatst 11 maart 201411 jr. Auteur Toen de Norderney destijds in mijn toenmalige woonplaats Dordrecht lag werd alles van binnen er uit gesloopt. Buiten lagen de resten van de boordstudio. Ik heb toen als aandenken deze houten rekjes mee genomen . Later had ik spijt dat ik niet meer meegenomen had, het werd immers allemaal weggegooid !! Maar goed.... ik koester deze twee rekjes en ik bewaar er wat zeezender cassettes in omdat de maat zich er zo voor leent . Wim de Lang
Geplaatst 11 maart 201411 jr. Toen de Norderney destijds in mijn toenmalige woonplaats Dordrecht lag werd alles van binnen er uit gesloopt. Buiten lagen de resten van de boordstudio. Ik heb toen als aandenken deze houten rekjes mee genomen . Later had ik spijt dat ik niet meer meegenomen had, het werd immers allemaal weggegooid !! Maar goed.... ik koester deze twee rekjes en ik bewaar er wat zeezender cassettes in omdat de maat zich er zo voor leent . Wim de Lang
Geplaatst 11 maart 201411 jr. Hier zie je de rekjes a.b. van de Norderney, tegen de stuurboordzijde: (Bron: Mediapages) Er lagen CART's in.. Ik denk dat het een stukje vlijt van Ruud Doets is.
Geplaatst 11 maart 201411 jr. Hier zie je de rekjes a.b. van de Norderney, tegen de stuurboordzijde: (Bron: Mediapages) Er lagen CART's in.. Ik denk dat het een stukje vlijt van Ruud Doets is.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.