Geplaatst 16 maart 201411 jr. Auteur Ik weet niet of de programmering er op is aangepast , of het dat het aan mijn gemoedstoestand ligt op zondagmorgen (beetje sentimenteel) , maar ik geniet altijd zo van die vroege uurtjes op de stream omdat ik de meest fantastische platen voorbij hoor komen die aan die sfeer bijdragen. Zoals vanmorgen weer , dan hoor ik For the Love of Him van Bobbi Martin , of mooie Bacharach platen .... ach juweeltjes die zorgvuldig door onze Ad zijn uitgezocht met daartussen de mooiste jingles . Wanneer krijgen Ad en Juul nou eens hun lintje van de koning ? Wim de Lang
Geplaatst 16 maart 201411 jr. Ik weet niet of de programmering er op is aangepast , of het dat het aan mijn gemoedstoestand ligt op zondagmorgen (beetje sentimenteel) , maar ik geniet altijd zo van die vroege uurtjes op de stream omdat ik de meest fantastische platen voorbij hoor komen die aan die sfeer bijdragen. Zoals vanmorgen weer , dan hoor ik For the Love of Him van Bobbi Martin , of mooie Bacharach platen .... ach juweeltjes die zorgvuldig door onze Ad zijn uitgezocht met daartussen de mooiste jingles . Wanneer krijgen Ad en Juul nou eens hun lintje van de koning ? Wim de Lang
Geplaatst 16 maart 201411 jr. Het is toch fijn dat op deze manier het geluid van vroeger in leven wordt gehouden. Ga zo door Ad en Juul!!
Geplaatst 16 maart 201411 jr. Het is toch fijn dat op deze manier het geluid van vroeger in leven wordt gehouden. Ga zo door Ad en Juul!!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.