Geplaatst 4 mei 201411 jr. Een programma van 40 jaar geleden met Ad Petersen en Frans van der Drift: het Toffe Tiental. MiAmigo-19740504-1500-1600-AdPetersen-FransVanDerDrift-HetToffeTiental
Geplaatst 4 mei 201411 jr. Karakteristieke Mi Amigo-muziek, je vraagt je wel eens af waarom we hier vroeger zo graag naar luisterden. Blijft geweldig dat je een programma van 40 jaar geleden met een paar muisklikken uit je radio kunt laten klinken.
Geplaatst 6 mei 201411 jr. Overigens ontdekte ik in deze uitzending een onbekende kloon van het nummer 'Je t'aime moi non plus'. Wat dat betreft is radio Mi Amigo verrassend!
Geplaatst 7 mei 201411 jr. Karakteristieke Mi Amigo-muziek, je vraagt je wel eens af waarom we hier vroeger zo graag naar luisterden. Blijft geweldig dat je een programma van 40 jaar geleden met een paar muisklikken uit je radio kunt laten klinken. Ik niet hoor. Alleen Bart van Leeuwen met de Top 40 was natuurlijk toppie en ook Peter van Dam vond ik wel aardig. Te vaak kwam de spot van Suzie Wafels langs.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.