Geplaatst 19 mei 201411 jr. Sinds een tijdje ben ik bevriend met de Amerikaanse radioman Ed Mayberry en zijn vrouw . Ed begon zijn radio carriere in 1971 en werkte op diverse rockstations en tegenwoordig is hij nieuwslezer op het station KUHF in Houston , Texas . Dit is zijn bio : http://www.houstonpublicmedia.org/staff/ed-mayberry/ Dit is nou zo n contact wat via facebook begint en dat uiteindelijk een echt contact wordt . Twee weken geleden was Ed met zijn vrouw in Amsterdam als onderdeel van een Europese vakantie . Hij is toen speciaal voor mij en mijn partner naar Dordrecht gekomen en we hebben ze de oude binnenstad laten zien . Ed is zo n man die prachtige verhalen te vertellen heeft omdat hij in zijn programma vele grote namen uit de classicrock heeft gehad , zoals de Stones , The Who , Moody Blues , McCartney , Ringo etc. Omdat Ed veel materiaal ooit is kwijtgeraakt tijdens een tropische storm heeft hij niet veel dingen uit de 70 s en 80 s over. Zijn er hier mensen die mischien oude radio shows hebben waarop hij te horen is ?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.