Geplaatst 6 juli 201411 jr. Onderstaand las ik op mediapages. Wie neemt dit op? Kan 192 tv hier niet ontvangen! LEX HARDING OVER EINDE RADIO VERONICA OP 24 JUNI 2014. GEPOST IN NIEUWS ACTUEEL lexhardingOp 31 augustus is het 40 jaar geleden dat Radio Veronica haar uitzendingen moest staken van de Nederlandse regering. Deze historische dag is de geschiedenis ingegaan als 'The Day The Music Died'. Daarom staat de maand augustus op gouwe ouwe themazender 192TV geheel in het teken van speciale uitzendingen. Als voorloper wordt op 6 juli a.s. een programma uitgezonden waarin niemand minder dan de meest populaire DJ uit de jaren '60 en '70, Lex Harding, hét verhaal vertelt over die bewuste maand augustus in 1974, afgewisseld met clips van zijn favoriete hits. Het programma begint om 20:00 uur en wordt om middernacht herhaald.
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Auteur Onderstaand las ik op mediapages. Wie neemt dit op? Kan 192 tv hier niet ontvangen! LEX HARDING OVER EINDE RADIO VERONICA OP 24 JUNI 2014. GEPOST IN NIEUWS ACTUEEL lexhardingOp 31 augustus is het 40 jaar geleden dat Radio Veronica haar uitzendingen moest staken van de Nederlandse regering. Deze historische dag is de geschiedenis ingegaan als 'The Day The Music Died'. Daarom staat de maand augustus op gouwe ouwe themazender 192TV geheel in het teken van speciale uitzendingen. Als voorloper wordt op 6 juli a.s. een programma uitgezonden waarin niemand minder dan de meest populaire DJ uit de jaren '60 en '70, Lex Harding, hét verhaal vertelt over die bewuste maand augustus in 1974, afgewisseld met clips van zijn favoriete hits. Het programma begint om 20:00 uur en wordt om middernacht herhaald.
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Tuurlijk loop er hier iets mee Net als met het interview op Gelderland Tv. Later komt dit vast weer van pas. Neem maar even contact op aub.
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Tuurlijk loop er hier iets mee Net als met het interview op Gelderland Tv. Later komt dit vast weer van pas. Neem maar even contact op aub.
Geplaatst 8 juli 201411 jr. Ronny en Paul, als jullie interesse hebben stuur dan even een pm aub dan ga ik na het weekend kijken hoe we dit gaan doen.
Geplaatst 8 juli 201411 jr. Ronny en Paul, als jullie interesse hebben stuur dan even een pm aub dan ga ik na het weekend kijken hoe we dit gaan doen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.