Geplaatst 29 juli 201411 jr. Zaterdag is er weer (mits de banden aankomen bij het jacht van dhr A B te L ) een verse Nederbeat op 192. Er zitten 2 covers in van bekende nummers van Engelse bands, 1 minder geslaagd, en 1 die bijzonder mooi is in zijn soort. Verder een mooie kopie van Juul uit een programma A.R.L. uit 1965 en genoeg bekend en onbekend werk om je weer een uur aan de radio te kluisteren, dus zaterdagavond om 19.00 uur, Nederbeat op 192, luister mee, goed idee ;)
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Hallo jan. Wat kan er in een half jaar tijd toch veel geburen. Dat is ook de reden dat ik nauwelijks of eigenlijk geheel niet meer op dit forum heb ingelogd van af half december vorig jaar. Nu alles weer zo'n beetje weer op en in orde is hoop ik weer regelmatig van jou programma's te kunnen genieten en mijn zin en onzin op dit forum te spauwen :-) b.d.w. Mijn avatar aangepast ter herinnering aan onze huisgenoot die ons zeer dierbaar was.
Geplaatst 4 augustus 201411 jr. Auteur Hallo jan. Wat kan er in een half jaar tijd toch veel geburen. Dat is ook de reden dat ik nauwelijks of eigenlijk geheel niet meer op dit forum heb ingelogd van af half december vorig jaar. Nu alles weer zo'n beetje weer op en in orde is hoop ik weer regelmatig van jou programma's te kunnen genieten en mijn zin en onzin op dit forum te spauwen :-) b.d.w. Mijn avatar aangepast ter herinnering aan onze huisgenoot die ons zeer dierbaar was. Ha die Mardi, fijn dat je er weer bent! In een half jaar kan heel veel gebeuren inderdaad, ik zal je er hier niet naar informeren maar weet uit de praktijk dat het zo werkt Ik zit nu naast zo'n zelfde huisgenoot, zou er niet aan moeten denken 'm te missen... Maa rje blijft herkenbaar, niet als Sylvester, maar wel met de roodbonte kat.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.