Geplaatst 30 augustus 201411 jr. Heden in Gazet van Antwerpen een 3/4 pagina over de 'zeezenders', en in 't bijzonder over Radio Mi Amigo en Sylvain Tack. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 30 augustus 201411 jr. Is er iets te vinden in de Nederlandse kranten i.v.m. einde 40 jaar geleden van de zeezenders ?
Geplaatst 30 augustus 201411 jr. Auteur Douwe, Ik zal de scan aanstaande maandag fixen, in samenwerking met mijn dochter. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 30 augustus 201411 jr. Hi Pierre, Dank voor het aanbod. Ik heb de krant vandaag hier in Luxemburg gekocht, dus voor mij hoeft het niet meer........ Vr. groet, Douwe
Geplaatst 30 augustus 201411 jr. In de Stentor stond vandaag een mooi interview dat Jelle Boonstra maakte met Juul Geleick. Douwe
Geplaatst 30 augustus 201411 jr. Afgelopen woensdag een interview met Tineke in de Telegraaf. Gr.thijs
Geplaatst 2 september 201411 jr. In de VARA gids nog wel. Die waren toch destijds er zo op gebrand dat de zeezenders zouden verdwijnen?? Theo
Geplaatst 6 september 201411 jr. Auteur Voor diegenen die alsnog geïnteresseerd zijn: hieronder in bijlage het artikel van de Gazet van Antwerpen: 'De Vloek van Tack' van zondag 31 augustus 2014. Pierre Addicted to Music
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.