Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Pauken

Featured Replies

Geplaatst

Hallo vriendjes en vriendinnetjes gezocht een mooie roffel cq pauken

je weet wel zo'n mooie waar mensen altijd bedenk tijd voor krijgen het liefst een kale versie.

O ja ook zoek ik nog als het mag de jingle van 50 pop Wij zijn de prijsmeisjes mvg Naaldje. wie o wie. :shy: :shy:

Geplaatst

...ik zoek een nieuwe auto, géén tweedehands dus en ik heb ook nog iets van 20 à 30.000 Euro nodig...

Wie o wie? :D

Geplaatst
  • Auteur

Hallo vriendjes en vriendinnetjes hier is naaldje weer even ( weer ) een vraagje

wie o wie heeft voor mij de jingle van de TROS die ong 2 sec duurt en ze

zeggen dan ook TROS meer niet simpel he bvd gr Naaldje :-/ :-/ :-/ :-/

Geplaatst
  • Auteur

Durf het bijna niet te vragen maar heb je misschien die jingle die

Andre van Duin insprak voor Karel van Kooten geinig he en toch ook die van Koot en Bie daar heb je van Kooten..

sorry hoor. Ben een groot TROS fan. :blush:

Geplaatst
  • Auteur

Hallo hier is ikke weer een vraagje wie o wie heeft de jingle kruip in de huid van en daarbij juist en onjuist wie o wie bvd gr Naaldje. :shy: :shy: :shy: :shy: :shy: :shy:

Geplaatst
  • Auteur

Hallo lui hier is hij weer wie o wie heeft voor mij de jingle voor mij van de VARA voor niet kijken wil en misschien wat uitspraken van de stem van de VARA bvd gr Naaldje.P.s misschien wat jingles van de steen en beenshow tot later.

• 2 months later...
Geplaatst

Beste Dirk of iemand van dit giga goede forum ( slijm slijm ) wat wel waar is zou je aub de jingles nog een keer kunnen plaatsen van de TROS die van ong 2 sec en ook nog die van kruip in de huid van samen met juist en onjuist want ik heb had een virus op de pc en ben alles kwijt je maakt mij een volwassen kerel een klein beetje super blij bvd oja ik hete Naaldje en nu Chaldy maar we zijn de zelfde en bij deze wens ik iedereeen op dit forum hele fijne feestdagen en een ongelofelijk fantastich 2015 gr Chaldy of voor vrienden Naaldje

• 2 months later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.