Geplaatst 21 oktober 201411 jr. Monique-19850421-1000-1200-RonWest Monique-19850421-1500-1700-NicoStevens-AdRoberts Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.
Geplaatst 28 oktober 201411 jr. Wat gebeurde er hier nu in het programma ? Het lijkt alsof het opgenomen is met de microfoon voor de radio. Jah, niet de kwaliteit van het geluid, dat is wel mooi goed, maar je hoort ineens heel andere geluiden er tussendoor, zo 38 minuten verder toen ik aan het luisteren was. Er komt een meisje binnen en dat geluid is van een hoge kwaliteit en komt er overheen. Wat is het of hoe kan dat ? Het gaat om deze: Monique-19850421-1000-1200-RonWest
Geplaatst 20 november 201411 jr. Hallo Martin Vroeger werd alles met de microfoon opgenomen. Ik zal altijd met de microfoon voor de radio en iedereen in huis wist dat. En nu is het computer tijd werk en worden de opnamens vernietig. De AM opnamens die worden aangeboden zijn allemaal door de computer bewerkt en het zijn niet de AM kwaliteit meer. Geef mijn de oude AM geluid waar ik woon bestaat het nog steeds en is vol met radio station's wat in Nederland is aan het uitsterven. Ik luister alle dagen naar AM. Groeten Peter Australia
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.