Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Rockart op de verzamelaars en platenbeurs in Utrecht

Featured Replies

Geplaatst

Zijn er nog meer mensen geweest? Wij vandaag toevallig en troffen daar de stand aan met als titel "The day the music died" 

Leuk staan praten met de medewerkers. 1 ervan had ik al eens ontmoet op mijn werk waar hij kwam vragen of wij de kleurcode konden achterhalen van de Veronica drive-in show bus dus het gesprek kwam toen al gauw op Veronica natuurlijk. Vandaag zag ik waar hij die voor nodig was, hij heeft dat mooie model gemaakt van de bus, evenals werkelijk geweldige modellen van de Norderney, de Mebo II en het schip Mi Amigo. Verder nog wat dingetjes gekocht waaronder een radio Veronica 192 shirt, stickers en een mooie poster van de Norderney.

Verder nog weer een boel platen gekocht natuurlijk  :D

Geplaatst

Ja inderdaad Alex, bedankt voor de foto's want die konden we niet maken helaas. Leuke stand en met enthousiaste mensen :)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.