Jump to content
Sign in to follow this  
Vincent

Radio 538 - 25-12-1996 - Eeuwige 100

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By martinja
      RTLClassicBartvanLeeuwen1992zomer
      Please login or register to see this link.

RTLClassicMarcJacobs1992zomer
    • By hans knot
      Cilla and the Young generation – Winter Memories. Een nummer gecomponeerd door Yvan Guilini, G. Slingeneyer en Delarue, allen afkomstig uit België. Het werd dan ook opgenomen op plaat door Yvan Guilini. Er is dus een tweede versie en wel die van Cilla and the Young Generation, in Nederland uitgebracht op CNR en daarbuiten door Polydor International. Meer info nog het nummer is niet te vinden maar het werd door Bart van Leeuwen in 1976 als filler gebruikt op Radio Mi Amigo.

Cilla and the Young generation - Winter Memories. A song composed by Yvan Guilini, G. Slingeneyer and Delarue, all from Belgium. It was recorded on record by Yvan Guilini. So there's a second version by Cilla and the Young Generation, released in the Netherlands on CNR and abroad by Polydor International. More info still the song can't be found but it was used as a filler by Bart van Leeuwen in 1976 on Radio Mi Amigo.
    • By Jochem Bootsma
      Dag allen,

Hier weer een aflevering van Het Zwarte Gat, deze keer vanuit Borne voor de Paravisie manifestatie aldaar in 1988.
      De correcte uitzenddatum is zeer waarschijnlijk 20 november 1988.

Geniet ervan!

Nogmaals de oproep: heb je uitzendingen van Het Zwarte Gat om te delen, laat het me vooral weten! Dat hoeft natuurlijk niet meteen een hele collectie te zijn, ik ben ook op zoek naar een paar specifieke uitzendingen van dit prachtige programma!
    • By Peter Vrakking
      Op aanvraag is hier de Top 100 over 2006
      Download link: Please login or register to see this link.
    • By Jochem Bootsma
      Dag allen,

Op de valreep  (het is al bijna tijd voor oud en nieuw!) nog een aflevering van Het Zwarte Gat die ik kan delen!
      Ik heb de aflevering 'Ufonauten in Flevoland' genoemd, want ik ben nog aan het onderzoeken welke datum we hierop moeten plakken.

Dan een klein oproepje, zoals ook bij mijn vorige upload:
      Mocht er hier nog iemand anders zijn met opnames van Het Zwarte Gat en/of meer informatie, laat het me vooral weten!
      Wie weet kunnen we onze krachten bundelen...

Veel plezier en tot volgend jaar!

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,550
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Luc Valkeneers
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.