Spring naar bijdragen

Top 2000 van 2006


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

Even een vraag als ik het bestand van Theo wil downloaden moet ik eerst een andere browser downloaden ik heb voor chrome gekozen als ik dan het bestand heb gedownload en wil openen word ik door verwezen naar oplossing zoeken op het web.Kortom ik snap er niks van wie weet hoe dit werkt.

 

Groet Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren goed lezen aub:  Eerst alle 4 de bestanden downloaden en dan pas uitpakken.

Henk je moet niet dubbelklikken maar het bestand opslaan. Als je dubbelklikt wil die meteen openen en als je geen winrar op je pc hebt wil die een programma zoeken om te openen. Winrar is een gratis programma. Ik denk dat je met winzip dit ook kunt openen maar EERST alle 4 de bestanden binnenhalen. En daarna rechtsklikken op het eerste bestand en kiezen voor uitpakken.

Ik gebruik zelf ook Chrome en dat gaat prima. klik op een link en je kunt via het rode blokje downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het wellicht ook mogelijk om deze bestand ergens anders te uploaden? Deze website eist namelijk dat er een 'browser extensie' wordt geïnstalleerd.

 

Als je gewoon een link uit mijn mail kopieert en plakt in de adresregel in een nieuw tabblad en daarna een enter geeft dan moet het lukken. Succes

 

Voor de rest zeg ik nogmaals: niet dubbelklikken op de links. En als je zelf Winrar (gratis) op je PC hebt moet het lukken. het is anderen ook gelukt.   Wel EERST ALLE 4 de downloads binnenhalen voordat je verder actie onderneemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het wellicht ook mogelijk om deze bestand ergens anders te uploaden? Deze website eist namelijk dat er een 'browser extensie' wordt geïnstalleerd.

 

Dan ben ik toch nieuwsgierig naar je besturingssysteem, de browser die je gebruikt en een schermprint van de melding. Want ik krijg geen enkele melding (maar heb ook geen windows) en kan probleemloos downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je gewoon een link uit mijn mail kopieert en plakt in de adresregel in een nieuw tabblad en daarna een enter geeft dan moet het lukken. Succes

 

Voor de rest zeg ik nogmaals: niet dubbelklikken op de links. En als je zelf Winrar (gratis) op je PC hebt moet het lukken. het is anderen ook gelukt.   Wel EERST ALLE 4 de downloads binnenhalen voordat je verder actie onderneemt.

 

In Opera gebeurt er helemaal niets en in Firefox krijg ik dus dit:

 

7826b364aa.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals eerder in deze topic gemeld gebruik ik windows en google chrome.

 

Ik ga niet 7 GB van hetzelfde nog een keer uploaden op een andere manier.  Deze links blijven langere tijd goed. Dus ik zou willen zeggen: Tompoes verzin een list.  Als je ook wat te bieden hebt voor mij (top2000 van de jaren 2000 tm 2003 of Top2000 a gogo afleveringen wordt het uiteraard een andere zaak.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Opera gebeurt er helemaal niets en in Firefox krijg ik dus dit:

 

Aha. Er is een Mega plugin voor Firefox. En daar zit de reden van je 'probleem'. Ik zou ze lekker downloaden met Opera en Firefox niet meer gebruiken. Maar goed, ik ben iemand die na een Ubuntu install Firefox alleen gebruikt om Chrome en Opera te installeren (net zoals bij Windows met IE om het zelfde te doen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha. Er is een Mega plugin voor Firefox. En daar zit de reden van je 'probleem'. Ik zou ze lekker downloaden met Opera en Firefox niet meer gebruiken. Maar goed, ik ben iemand die na een Ubuntu install Firefox alleen gebruikt om Chrome en Opera te installeren (net zoals bij Windows met IE om het zelfde te doen).

 

Zoals gezegd werkt het niet met Opera en die plugin is dus inderdaad niet aantrekkelijk en bovendien volstrekt onnodig.

 

Inmiddels dan maar Chrome gedownload en dat lijkt wel te werken.

 

Tip voor mensen die ook aan de Chrome moeten: Hier vind je een goede portable versie:

 

Please login or register to see this link.

 

Die kun je dus gebruiken zonder dat hij geïnstalleerd moet worden en dus wordt je OS niet vervuild.

 

Nu nog uitzoeken waar de bestanden neer worden gezet door meneer Chrome.  ;)

 

Bedankt voor het uploaden.  :shy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.