Geplaatst 29 januari 201510 jr. Gary Stevens show. http://www18.zippyshare.com/v/Nfi4200p/file.html Paul de Haan.
Geplaatst 29 januari 201510 jr. hartstikke bedankt weer paul.en wat een top modulatie zeg doar ben ik weer heul bliede met , beetje grunnigs dialect omdat ik zulf ook in grunn geboren ben en wel in heiligerlee ben je ook een groninger van geboorte ,paul?
Geplaatst 29 januari 201510 jr. hartstikke bedankt weer paul.en wat een top modulatie zeg doar ben ik weer heul bliede met , beetje grunnigs dialect omdat ik zulf ook in grunn geboren ben en wel in heiligerlee ben je ook een groninger van geboorte ,paul? Jao, bin 'n Grunninger, Stadjer! Ik zit nou ant Schildmeer, mooiste meer van Grunn. Moi he. <voor de Hollanders en Friezen een vertaling: Ja, ik ben een Groninger, geboren in de stad! Tegenwoordig woon ik aan de boorden van het Schildmeer, zonder twijfel het mooiste meer van Groningen.> Lezers uit Holland en Friesland bemerken nu dat Groningers mensen zijn die weinig woorden nodig hebben om zich uit te drukken.
Geplaatst 30 januari 201510 jr. beste boudel ,paul , en het dialect gaat ook feillos bij je , hopelijk komm we mekoar nog eens tegen dan ,daar in het hoge noorden , aan het meer en aan het leiding woater
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.