Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio 558 - Walter Simons 1988

Featured Replies

Geplaatst

Dag Martin, de presentatie van dit uur is in handen van Erwin van der Bliek. Datum weet ik niet of die goed is, maar ik verwacht het wel. Het is zaterdag, 10 september 1988 viel op een zaterdag en er wordt in het internationaal nieuws gesproken over orkaan Gilbert USA (was 8 september).

Vlot discoprogramma trouwens. Dank.

Geplaatst
  • Auteur

Hey hoi Gerrit,

Kijk zo worden we weer wat wijzer. Ik heb destijds wel naar al die programma's geluisterd, maar met de werkzaamheden hier, is het gewoon naar de radio luisteren, dus dan heb ik dat niet in de gaten.

Ik vond de programma's van Radio 558 niet meer zo bijzonder als die van Monique, maar wel leuk om naar te luisteren.

Jean-Pierre - zeerover - heeft die destijds opgepikt. Jean-Pierre is helaas nog zieker dan ik, dus ook die bemerkt veel dingen allang niet meer.

Dat vind ik nou wel weer heel mooi om te horen over het nieuws van een orkaan in de USA, want dat zijn toch historische zaken.

Bedankt voor het aandacht luisteren Gerrit.

Geplaatst

De datum is 17-9-1988. Het programma begint met de Artiest van de Dag, The Commodores met Brick house. Op 10-9 was George Michael Artiest van de Dag.

Gr.thijs

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.