Geplaatst 24 februari 201510 jr. Wegens verhuizing binnenkort naar een kleinere woning moet ik mijn collectie uitdunnen. Daarom bied ik bij deze aan : CD's : Cd's van het Genootschap Radio Jingles en Tunes : Het betreft hier origineel materiaal (dus geen kopieën). 1. Radio Noordzee Internationaal (jingles 1970-1974 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2. De tunes van Radio1 en 7474 AM Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 3. 18 Fameuze Radiotunes Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 4. Ici Radio Tour de France Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 5. The History of Offshore Jingles Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6. Pams in Holland Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 7. Dubbel CD RTV Jingles AVRO Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 8. TM Jingles Tros Radio Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 9. Alle Jingle pakketten Radio Veronica Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10. De Radio Libraries Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wegens beperking van het aantal plaatjes staat de rest van de advertentie hieronder.
Geplaatst 24 februari 201510 jr. Auteur Vervolg CD's van SMC : 1. The Legend lives on (Radio Caroline Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2. Live from the Northsea (Caroline + Radio Monique) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 3. Het grote Bull Verwey Interview Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Andere CD's 1. 18 Offshore Rarities 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2. We love the Pirate Statios Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 3. Radio Veronica 1959-1974 (Lex Harding Show van 14 februari 1969) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 4 Radio Veronica 1959-1974 (Joost mag het weten + ABTT van 20 december 1967) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 5. Dubbel CD The Radio's on Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6. Dubbel CD The Never Ending Story of Radio Veronica Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Alle CD's samen voor € 185,00 excl. verzendkosten. Koop je de DVD set en de CD set tegelijk dan betaal je € 230,00 en betaal je ook GEEN verzendkosten. Als je geïnteresseerd bent even een PB sturen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.