Geplaatst 12 april 201510 jr. Radio Monique, zondagmiddagmatinee met Ad Roberts op 04-01-1987 tussen 13.56 en 14.25 uur. http://www88.zippyshare.com/v/BkWCgJJq/file.html Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!! Wim
Geplaatst 12 april 201510 jr. Wim, alle opnames die je 12 april tussen 23:15 en 23:51 hebt geplaatst, zijn in maart al door Vincent aangeboden. Beter twee keer dan helemaal niet, om de woorden van Jan-Fré maar eens te herhalen, maar is hier geen sprake van een stukje miscommunicatie? Martin
Geplaatst 12 april 201510 jr. Auteur Wim, alle opnames die je 12 april tussen 23:15 en 23:51 hebt geplaatst, zijn in maart al door Vincent aangeboden. Beter twee keer dan helemaal niet, om de woorden van Jan-Fré maar eens te herhalen, maar is hier geen sprake van een stukje miscommunicatie? Martin Daar ben ik dan bang voor Martin! Ik meende van Vincent te hebben begrepen dat hij alleen de opnamen zonder info zou plaatsen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben, of hij verkeerd gezegd hebben. Ik neem morgen even kontakt met hem op.... Groet, Wim
Geplaatst 12 april 201510 jr. Prima Wim! Groet, Martin Nb. Ze waren geplaatst als uitzoekopnames: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.