Geplaatst 14 april 201510 jr. Iedere zondag-avond om 19 uur 774 middengolf maar kan deze helaas niet meer online herbeluisteren.. Zeker eens naar luisteren... Met een verassende muziekkeuze en veel zeezenderhits met de nodige anekdotes erbij in het engels natuurlijk.. Eventueel via middengolf met veel geruis en achtergrond RNE Radio Nacional, als het kan met een draagbaar toestel in een goede positie nno,zzw zetten om RNE zoveel mogelijk uit te filteren. Veel luister plezier' Marc..
Geplaatst 14 april 201510 jr. Ik ben het helemaal met je eens . Roger Day is een vakman. Overigens is het niet alleen BBC Radio Kent maar op een aantal stations als BBC across the South Waarom lukt het je niet te herbeluisteren ? ik luister nu via deze link : http://www.bbc.co.uk/programmes/p02nhxp6#auto
Geplaatst 19 april 201510 jr. Ik kan je aanraden om iedere werkdag te luisteren naar zijn eigen radiostation Uncool Radio. Hij zit dan van 21.00to 23.00 uur Ned tijd. Roger is al tientallen jaren een grote favoriet van me en ik was trots dat hij een tijdje terug op mijn verjaardag een berichtje stuurde met " Happy Birthday to one of my most loyal listeners" Het zegt veel over Roger Day en waarom hij nog steeds zo populair is .
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.